Hundkurs :)

Det var vi på idag.

Dagen började med att jag messade Annika o frågade om hon o Tiger ville ta en promenad vid campingen o där omkring. Fick svar att det ville dom och att hon tar med kaffe :) så jag tog med lite Ballerina-kex.
Så in i bilen och iväg o hämta de två. Släppte hundarna lösa direkt vi parkerat. Sen sprang de o busade, vi hörde  någon skrika - Nej, stanna!
Det var en 13 månader gammal hund som inte ville följa med husse riktigt, så de tre busade lite oxå, det såg ut som om de hade kul ihop, roligt när det kan vara så :)
Efter det satte vi oss och fikade i det fina vädret :) Blev en liten runda till, sen hem.

Ut till Saxtorps-sjöarna för hundkurs, jag, Nicklas och Tyson. Där övade vi sök. Jag fick springa och gömma mig under en presenning, sen skulle han hitta mig. Det gick inte så bra första gången, men sen fattade han det och hittade mig o sen fick även husse gömma sig :)

Efter det blev det direkt till jobb, så jag kommer kanske sova gott i natt, som jag inte har gjort på 1,5 vecka snart, vaknat någon/några gånger per natt :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Du är utmanad. Kolla min blogg. Kram

2009-04-08 @ 23:35:29
URL: http://malinharley.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0